Klassresa:D

heej!

D är idag vi ska åka på klassresa:D
Vi ska mötas på station kl 08.20 *gäsp*, jag och tjejerna ska träffas typ kvart över inne på station, vid pressbyrån xD
Jag har inte äns börjat packa, d är drf jag vaknade så tidigt, kl är inte så tidig nu men, jag vaknade tidigt:P, men d går nog fort för jag vet vad jag ska ha med mej:
Kläder- Badkläder(sofia vill bada*hacka tänder*), tjocktröja, tofflor(A), linnen, långärmad, jeans, mjukisbyxor, kanske shorts(+leggins), gympaskor, ballerina, strumper, och underkläder och lite så:D
Kortlek xD
"smycken"-örhängen som ajg har på mej:P
Mobilladdare
Mobilen;D
Nyklar
SMINK!
Sminkborttagningsmedel
Hårgrejs-Proffs
Tandborste
Tandkräm
Och lite sååå:D
Tur att jag har en rätt så stor väska xD ;D


PÅ fredag så kmr vi hem typ vid två, och sen så har jag och sofia(<3) genrep på dansen kl 18.00.
Sen på lördagen så har vi dansuppvisning (pirrit,pirrit,pirrit!!!), och jag vet itne ens om min mammma har köpt biljetter än:O:O
D får hon ixa, nu ska jasg på klassresa och ska inte tänkapå andra saker..

Nu ska jag packa så att vi kmr iväg nån gång!!

Kramar och pussar!!<3<33<33//Sara§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0