Lääääääääääääääääänge sen..

Heeej!!!!!

Förlåt att jag itne har skrivit, jag har inte hunnit och massa..

Hinner inte skriva så mkt nu heller..ska göra läxa och såå..och titta lite på Tv oxå:P

Idag så var vi på ngt uneversitet och testa massa konstiga sakerxD, sen när vi åkte hem så stannade jag och pardis på stan, vi köpte glass:D:D Sen gick vi till New yorker elr hur man stava och pardis köpte två tröjor vi var där i typ 20 min+xD, sen åkyte hon hem och jag gick tilh mammas jobb..

Sen kom vi hem och jag satte mej vid datan..

Jag har tre läxor att göra nu och jag vill se top model så jag måste skynda mej, Hoppas att bianca åker ut!!! ahah xD


Skriver så fort jag kan!

pussar//Saara§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0