oops, SKIT länge sen?

Heeej!!!
Sry, har itne skrivit på länge, har inte haft tid:/

Igår och igah har jag varit md agnes<3 Vi har bestämt att vi ska göra "annulunda" saker elr iaf saker som vi inte har gjort förut, två ggr i månaden:D
Igår så skulle vi köpa cider. Vi åkte tilh Coop forum. Sen skulel vi hitta ngn som skulle köpa tilh oss. innan d så hittade vi en sparkcykel vid barnsakerna. Vi åkte runt på den. Sen var d en gubbe som jobbade där. han tittade på oss kiit konstig förts, sen efter ett tag, när vi såg honom andra gången så sa han till oss att vi inte fick åka inne. Andra gången så tittade vi oss en en spegel och höll i en cider, sen han ba: Är era föräldrar här? Agnes: nej jag: Aa min mamma. Han ba: Då tycker jag att nio borde gå tilh henne. Jag: men hon har nog gått.. sen ittade han på vad jag hade i handen, och ba: Vad är d? Jag: cider..vi skulle frågah om vi fick köpa den emn hittade inte vart man skulle frågah d..(lögn:P) Han: Okej, men jag tror inte att ni får d. Jag: okej, Agnes: då lämnar vi tillbaka den. Han: aa gör d, sen tkr jag att ni ska gå. Sen börja vi gå och han går efter sen så går han iväg.
Hahah, så vi blev "utkörda" från Coop:P

Aja, undra vad som kmr sen..


Idag har vi inte gjort såååå mkt, varit på Donken(A) sen åkt tilh en såndär stor svamt, och kastade stora stenar på en platta, såndära stenplatta som amn kan ha på marken, så den gick sönder:D sen så åkte vi tilh Chockolate(elr hur man stavar) köpte godiis sen cykla vi runt och hamnade sen på MAX och sen cyklade vi hem, lite konstig väg:P

Ska göra annat nuy, pusshej!//Sara<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0