Sjuk!!

Hej, d blir ett hej med ett e ida, är nämligen extremt sjuk!
Jag har ont i halsen, i nacken i ryggen, i huvudet, i halsen och nyser *ascchuuu*, hostar som faan och är täppt i näsan. Och bara när jag gäspar så gör d ont vid öronen och i huvudet, ett täcken på att amn är förskyld. Sen är jag alergisk oxå:/
Sen är d min mammas fördelsedag i dah, grattis tilh henne<3
Men idah kmr jag inte få lung och ro, utan jag ska göra läxa(och smsaaa:P), vi gör kapitel bok i skolan, och vi ska vara färdig på fredag. Alla som tn är färdiga är typ på kapitel 3-4-5 vart är sara? på första kapitlet!! Duktigt lisom.
Ajaaa, igår när jag var på stan så tittade jag hur mkt en väska kostade, en som jag vill ah och d var rea!! och d finns bara en kvar, JAG ska ha den!! Den var ganaska billig nu 420 typ:D
nu ska jag äta frukost elr ngt:P

Hare bra

Puss på kinden<333
Saraa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0