Sululuu

Heej!

Idag så vaknade jag sex, d var ganska skönt. Jag får ungefär två timmar på mej då att göra mig färdig:D Jag började duscha typ kvart över sex sen duscha jag skiit länge och raka mej(på bena;):P) och satte på mej hudkräm och budy butter ( d är typ samma sak men aja) Sen så gick jag ur badrummet för 25 min sen-kl 7. Och nu sitter jag och äter frulle:D, väldigt väldigt ovanligt. Annars brukar jag aldrig äte frukost. Men nu när jag vaknar tidigt så hinner jag bli lite hungrig innan jag går tilh skolan.

Idag så har vi gympa (orkaa) och sen har vi språk (orkaa), vi hade läxa att man skulle kunna stava alla månaderna, och när vi hade jobbat md dom så var jag sjuk, så jag kan inte dom. Men jag ska träna på håltimmen. Sen har vi engelska läxa, kan inte dom heller. Men d är bra att dom är munliga:D

Påå onsdag så har vi skolansdag, ska visa lite saker och så. Sen så ska pardis kanske sova hos mej. Kul kul.
Men sen på torsdan så ska vi åka på klassresa. Våra fjutiga pengar gjorde så vi kom till björklinge. Jättekul. Sen så ska vi mötas vid station 20 över åtta *gäsp*. Men ajg ska frågah om min mamma kan skjutsa mej.

Nu ska jag gå och sminka mej. Skriver säkert mer sen!;D

Hare bra!

Pussar//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0