Tidigt!

Heej!<3

D här är helt sjukt!! Klockan är 6 och jag har vaknat!!!:O:O, jag brukar inte ens kunna vakna klockan sju, och ingen väckte mej heller!, så jag vaknade själv klockan sex xD. Men d är kanske för att jag försåv mej igår. Jag vaknade klockan 20 över åtta. Och min skola börja klockan halv nio, gissa vem som kom försent!xD
I Onsdags så gick vi på studiebesök på ngt uneversitet och testade olika saker. VI fick hålla andan, hyperventilera och sen hålla andan, och springa och sen hålla andan. Jag var inte så jättebra på det men ganska, det var en kille i min klass som höll andan i en min och 38 sek!D är länge! Sen så fick man andas i ett rör och då så skrev en penna hur mkt luft man hade i lungorna och så. Sen fick vi slå med sånhär hammare under knät så att benet lyftes, d var kul, det funkade på mej, haha d känndes som att det gick en stöt från beneet till foten, men d gjorde inte ont. Vad fick vi göra med..just d, vi fick göra vatten test. Man skulle fröst ha ner armbågen i ett balje med iskallt vatten och is, i tre min!!Och då så skulle mann känna lite smärta i fingertopparna.Jag kännde lite i lillfingretxDSen var det ett oxå att det fanns en balje med kallt vatten, 10grader, ett med varmt vatten med 25 grader och sen ett med ljummet vatten med 20grader. Man skulel stoppa ena handen i den kalla baljen och ett i det varma. Sen skulle man ha händerna i i typ 2 min. Efter så skulle man stoppa ner händerna i det ljummna vattnet och handen som man hade i den kalla baljen blev varm och tvärtom.
Sen så fick vi bullar och festis och frukt, vi hade bullkrig xDx)
När vi åkte hem så gick jag och pardis på stan, som jag skrev i det förra inlägget xD:P

Igår så gjorde jag inte så mkt, jag gick på gränby och köpte ett linne, tilh min dans, och titta på bikini's för sofia vill att vi ska bada på klassresan närsta torsdag! Hahha d är nog skiit kallt, men jag har badat i 10grader så jag tror att jag klarar det men jag är osäker om Sofia kmr, hahha<3

Idag så ska jag vara med pardis, agnes och kanske Deuz. VI ska cykla runt i S-B XD. Sen ska vi oxå köpa cider, mummmsssss!!!!:D:D:D
Pardis mamma ska oxå komma men inte ut och dricka cide rxD utan vara med min mamma..hemma hahaha

Men nu ska jag gå och duscha och fixa mej.

Skriver sen<3

Pussar/Sara§

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha aa robin är grym:D

2008-05-09 @ 13:12:20
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0