Tjaaaaa:D

heej!!!

Idag har jag varit med Agnes<3 Hon kom typ vid tre kanske, då gjorde vi typ nada..sen så åt vi pizza, och sen så tog d två timmar för att sätta på oss kläder:P, elr agens iaf xD, sen så åkte vi ut, vi cykla, vi köpte cider<3<3<3<33 D var gött, sen cykla vi runt och massa, sen när kl var typ halv tio, så åkte vi tilh gränby för att köpa mer, ci hade innan köpt på årsta-ica, men dom ahde inte den vi ville ha, så vi åkte tilh gränby. Sern så fick inte vi köpa den, fucking regler!! OCh då var kl 12 i tio, coh årsta ica stängde tio, sen skulel vi titta på andra kiosker om man fick köpa där, coh då ringde min mamma och fråga vart vi var, för hon var oxåw ute, och jag ba: eeh, asså vi är på väg hem..och hons a att jag skulle ringa när vi kom hem.. Sen så fick vi cykla som faan!! Jag fick skjutsa, sen så glömde jag säga tilh när d kom gupp så agnes dampa:P hahah men jag såg ju inget, sen så slog hon sig i foten i marken i ett gupp, hon ba: SUBBA!! ahhaha, jag ba: jaha tack:P ahhaha men hon menade d inte:PKl var prick tio när vi kom tilh ican, så agnes hoppa av cykeln och sprang in, jag låste cykeln, sen så skulel jag gå in men dom öppnade inte, sen så var d några som gick ut då gick jag in, sen så var d en som jobba där hom såg mej, så jag sprang tilh agnes, som var inne:PSern när vi just satt oss på cykeln så träffa vi Deuz, och han hjälpte mej at töppna cidern, sen så cykla hanmed oss en bit, sen så stack han, han skulle tilh sin mamma i stan. Medans vi cykla så ringde min mamma och ba: är ni hemma, jag ba: eh, aa, hon ba okej: och mimmi(min syrra) och agnes? jag ba: jaa, jag var på toa så jag kunde inte ringa..hon ba: okeeej. Sen när vi var skiit nära hem så vinga vi med cykeln och cykeln ramla men inte vi:D(A), hahah och den ramla in i en bil, opps..sen när vi kom hem så titta vi på Tv och åt popcorn..och nu titar vi på Fucking åmål, skiit kul verkligen, när jag är homofob och allt..men agnes ville se så.. Nuuu ska jag gå och titta;)
Skriver mer sen erl imorn!!;D

Puss och kram!!!<3//Sara§§

Kommentarer
Postat av: -

haha fuckin tönt.
varför cider? är det det enda ni kan skaffa fram & dricka utan att spy & decka av?
du är liten fan, gör något vettigt idjut.

2008-05-11 @ 21:48:46
Postat av: Saara

Tönt??
Om d är ngn som är tönt här är d du. Väddå får man inte dricka cider elr? jag tkr d är gott, är d ett problem för dejh elr??
Eh vafan vet du om d? Jag kanske(har) kompisar som kan köpa annat, sry för att jag var sugen på cider!
Vettigt? DU borde göra ngt vettigt! Allt är vettigare än att komentera ens blogg om cider???
DU gör ngt vettigt idjut!!

2008-05-24 @ 18:25:12
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0