Varmt??

Heej!!

Shiiit va varmt de är!!! Jag sitter bara i shorts och top och jag svettas som fan!!

Idag så ska pardis komma vid två. Ska bli roligt xD, hon var här igår oxå, men längtar redan efter hennexD, sen ska jag tvinga hit agnes, hahah. Nu sitter jag och äter vindruvor (<3), jag ska snart gå och solaa. Fett skönt att d äntligen har börjat blivit sommar!!

Nu ska jag ut och sola innana Pardis kmr, hon kmr om två timmar men när man har roligt går d fort, och d är roligt(+skönt) att sola xD Tror att jag ska läsa en bok elr frida elr ngt:D

Nu far jag tilh solpalatset:P

Soliga pussar<3/ Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du inte lite för liten för att sola solarium?
helt ärligt, hoppas du får hudcancer tjejen.

2008-05-11 @ 21:51:21
Postat av: Sara

Asså jag solade på balkongen?

2008-05-24 @ 18:21:41
URL: http://ssaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0