bilder

hejhej

nu kommer bildern! :D

från idag;

vad jag åt på storken ! :D


tröjan från monki, 100 kr, ska kanske lämna tbx den :/ få se


HAHA ganska fantasifull bild XD det är som en gris som flyger XD ahahah


Vantarna :D 60 kr på H&M.


underlagskrämen 55-65 kr, fountation svamparna 20 kr båda från kicks
och ansiktskrämen 77 kr på apoteket.


:)


från torsdags och fredagen med maija bvän<3 ;


det var skiit mörkt ute, så man ser inte så mkt! men på bilden är det jag iaf
man ser min röda jacka XD


mmaija <3


maija bv igen.


ser typ ingenting XD


maija österberg, jag älskar dig !


älskling


bästavän


vi livet ut hjärtat <3


(:


jag tror att det är maija på bilden XD


hahah, testa nån sorts "mössa" hon maija XD


sara<3maija


usch, kolla inte på mig på bilden !!


maija fick inte igång filmen XD


hon blir lite arg..


sötnos<3


maija österberg


maija byter batteri till fjärren XD


bby<3


bv<3


soet !


omg fett söt du är !!


du betyder <3


maija gömmer sig :p


sara varg


challe, maijas söta hund :D taha han ser rädd ut XD


challeee<3


från onsdags och torsdags med sofia och agnes bvänner ;


livet ut tjejor<3


hahaha XD<33


Sofia Wretling & Agnes Engberg, jag älskar er !


såklart !


jag och agnes älskling


agnes sötaste<3


hahah, kvällensbild :D sköjjiga vi är asso XD


Sköönaste bilden av alla XD<3


hand i hand livet ut agnes engberg !


vi (+maija) är såå bäst !!


Älskar oss !!


Agnes älskar dej grooft mkt bästavän !


Älskar dej gryymt mkt sofia bästavän <3


Sötnos leker med suddiga webben :D


taha, klockrent !


jag vet inte riktigt vad som händer på bilden XD


bill och bull :D


hahah gullunge !


den bjuder jag på !

Såå nu fick ni massa bilder att glo på :D
nu ska jag sooooooooooooova!! somnar snart på tagentbordet, imorn ska jag ha sovmorgon :D så ring inte och väck mig (A) haha (:
puss puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0