bilder

hellu (:

hur mår ni?
jag är mätt och belåten :D

idag har jag ju bowlat, kom näst sist (A) men jag fick en strike iaf (AA)
Sen efter så åkte vi och fika på storken, jag åt en ost och skink macka och en mockaruta :D samt vatten ;)
Efter gick vi på stan en stund och jag köpte en tröja på monki :D
Sen gick vi och lämna min kusin på station oxh sen åkte till gränby och köpte lite növändiga saker, vantar(tappa ju bort mina förra men köpte lika igen :D), en ansiktskräm, ett , en underlagskräm som jag har under sminket, en t-shirt på monki och foundations svampar (:


här kmr blider från idag, när jag var med maija och när jag var med agnes och sofia XD

det går inte att ladda upp bilder men försöker senare !
puss puss, <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0