Dirty dancing

hejhej!

igår så jag på dirty dancing, asso, OMFG!! alla som inte har sett den, MÅSTE se den!! Han som spelar med, patrick swayze han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGG!!! omg jag börja grina innombords, han borde få leva för evigt! oooooh, aaaaah:D hahha, alla se den!!  slutet, ååh:D

visst är han snygg????????:O och det romantiska i slutet när han sjunger med och ba; I've had the time of my life and I never felt like this before yes I swear it's the truth and I owe it all to you

ååååh (a) låten är oxå så himla bra!!!

nu hinner jag inte skriva mer måste skynda mig till sofia! puss puss <33

Kommentarer
Postat av: cajsa stina

jag tittade på det där klippet på jasmines blogg och kunde inte sluta skratta åt hur jävla ful han äääääär HAHAHAH

2008-11-18 @ 16:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0