fan va allt det är !

hejhej!

hur mår ni? själv mår jag bra utom att jag har ont i magen och fryser :( kom hem för en liten stund sen, och fitta vad kallt det är ute!!:O ett tips är att alltid ha med er vantar till skolan!! haha :D

imorse så var det ganska stressigt, vet inte varför vakna i tid och allt.. hah iaf och min mascara fuckade sig, så jag tog bort mascaran och sen fixade igen och sen när ajg ställde mig i hissen så såg jag att jag var svart över hela näsbenet eller över näsan, jag ba; FUCk så jag fick springa in igen och fixa sen vare bara att skynda sig till skolan :p
 skolan var ganska bra hände inte så mkt grejjer.  Den var en ganska tråkig dag :( sen så var itne oskar i skolan för att han var på sin mormors begravning :( ska ringa eller smsa han senare och fråga hur han mår, hur bra kompis är inte jag? :D ahah skämtar <3

Idag så fller min bror 19 pr, grattis grattis, fast det är ett problem..han är magsjuk! stacakrs liten(stor) på sin födelsedag liskom :p

nu ska jag ta något att äta och sätta på mig mjukisar (:

puss puss<3

Kommentarer
Postat av: gabbi

jo det tycker jag med, men jag föredrar sommaren helst ;) det ska vara året om tycker jag!;)

2008-11-21 @ 18:31:48
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0