Första advent

hej sweetheart's!

Igår så var jag ju först på min systers dansuppvisning och dom dansade väldigt fint ! Nästa helg är det min tur att gå upp på sean(fast en annan än där dom var) vi ska dansa framför 1000 personer.. Gud snälla rädda mig ! Men jag brukar alltid bli nervös en timme innan jag ska gå upp, och sen när det är vår tur att gå upp så försvinner det, men den här gången är det sååå många fler som ska kolla på än det brukar men det går nog bra ! :)

Och efter dansen så gick jag hem och fixade lite och sen åkte jag till bälinge och träffade delara och sen sa jag hej till aprdis och sen gick jag och delara till sandra (: Först kolla vi på en film som sög. Men delara ville fortsätta titta påd en och det var skit svårt för att den hackade varannan minut typ, bokstavligen. Sen åt vi och fortsätte att kolla på den sen så orkade inte jag och sandra mer så vi gick in till hennes rum och kolla på en annan film komer inte ihåg vad det heter, men den var sjuukt bra, men jag hann inte se hela innan jag skulle ta bussen hem. Och bussen skulle komma halv tio men den kom kvart i ist, och jag var kall, blöt(det regnade lite) och behövde gå på toa.. Sen när jag kom till stan var klockan kanske 10 över 10 och då behövde jag vänta på bussen till typ halv och sen kom jag äntligen hem typ kvart i 11.

idag har jag dansat bara dansat :D kul kul, vår dans är äntligen heelt klar (: Idag är det ju första advent oxå (: lussebulle dagen med andra ord :p har redan ätit ett par, mamma har bakat =) (a)


Nu måste jag snakka med anna, det har hänt en sak med henne, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0