juul

hejhej igen!

är på mycket bättre humör nu (: dans gör mig glad. varje lektion nräa jg blir sur elelr ngt ska jag gå ut i lektionen och dansa lite sen komma in igen haha XD

på vägen hem så sa sofia att det abra är en mpnad kvar till jul, exakt! och ingen av oss har börjat köpa julklappar, okej lite panik XD

och en sak som jag glömde säga i lördags, jag har fått en kusin!!:D:D en liten killkusin som kom en dag efter min brors födelsedag, 22/11 ååååååååååååååh kan det itne bli jul snabbt så jag kan åka och se hnm?? MIN lilla bäbiis :D

haha men nu börjar prison break, älsakr det programmet! haha hejdå<3


fuck livet, jag orkar inte mer..
hjärtat är krossat i tusentals bitar
och ingen, ingen kan laga det..
varför känns livet så kass? varför
kan itne bara allt vara enkelt ?
så fucking mycket som händer,
och jag vet seriöst inte vad
jag ska göra..förlåt att jag är
den jag är, men ingen är perfekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0