lööördag

helluu!!

förlåt att jag inte skrev igår det har hänt ganska mkt och datan har inte varit ledig så mkt :p
Igår så var jag ju i skolan, sen var jag på musikenshus på lunchen med mina älsklingar delara och sandra. Vi tog massa kort som jag lägger upp senare när jag har satt in dom på datan ;)
Sen efter skolan så gick vi till stan för jag skulle köpa skor.
Först så vare bara jag och delara och sandra men sen kom diana och sen heddia, monika och melina sen gick alla utom jag och diana, jag köpte ett par skor, kan visa sen ;) Sen efter skolan så gick vi till stan för jag skulle köpa skor. Sen på kvällen snackade jag med sandra och delara sen så somnade jag skit tidigt, typ 11 kanske XD haha så jag vakna för typ två och en halv timme sen. Och sen dess har jag kollat på MTV EUROPE MUSIC AWARDS 2008 (:

Idag ska jag också till stan med diana, ska köpa benvärmare, ett linne och  kanske ett par örhängen eller ngt oxå ;)

En sak som jag har börjat märka är att jag sover jättekonstigt! Förut sov jag alltid på sida eller ngt sånt. Men nu kan jag somna heelt rakt upp och ner(eller hur man säger) jag kan ligga helt rakt och ha huvudet upp mot taket. Och ha täckert upp till armhålorna och sen ha armarna över täcket XD hahah eller ni vet som man brukar göra påereklam eller så att man har handflatorna mot varann och sen ligga på sidan och ha händerna under huvudet/kinden hahah. Konstigt va? XD


Nu ska jag fortsätta att titta på  MTV EUROPE MUSIC AWARDS 2008 !

hare bra skriver mer sen! + så kommer min hedline i helgen!! :D

puss puss <3

Tog bilder på delara i webben när hon var hos sandra XD


hahah skrattar alltid när jag ser bilderna XD kolla på den längst ner i vänster XD hahaha *garv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0