lördag

nämen hejsan !

hur mår ni?
själv mår jag bra,är lite trött bara (: det har inte blivit så mkt sömn dom senaste dagarna :p

I torsdags så åkte jag hem till maija på kvällen, det var drf jag inte skrev.
Vi hade det sköjj, först så gick vi till ica eller fick skjuts av hennes mamma, och vi köpte massa godis, först så vägde vi det och det stod att det skulle bli 40 kr, och sen gick vi och betalade och då blev det bara 25 kr! :O så blev skit glada och gick in och köpte en till påse godis haha :D (A) sen efter åkte vi till stallet för maija hade kvälls-pass, så vi gav hästarna mat (eller dom :p) och sen åkte vi hem (: hemma så snackade vi lite, sen satt vid datan, och sen gick ut och tog kort, kom hem och titta på film, raise youre voice,(igen eftersom jag såg den med agnes och sofia dagen innan :p) data och så =) somnade runt halv fyra, och jag vaknade av att maija ramla på min mage XD hahahahah, hon skulle ta sin moil som låg på golvet och jag låg ytters och sen ramla hon över min mage XD hahah, sen vakna jag och titta på henne hon ba: tjeeena! :p hahahha, ojojoj det var fett kul XD sen åt vi och kolla på material girls och data sen åkte jag hem halv fem ;)

På station väntade min kusin, mamma och syster, och vi åkte till willys och handla sen åkte hem, åt, och kolla på Idol :) yeeeesssss att sepideh åkte ut :D hon borde ha åkte ut för lääänge sen om man frågar mig !
sen efter Idol kolla vi på en skiit läskig film, red eye, väldigt bra men läskig, och i en sean mot slutet så höll jag för öronen och blundade och helt plötsligt hör jag min syrra och min kusin ba: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA skrek som fan!! :O och min mamma som hade somnat i soffan vakna och allt XD hahaa, men den var skit bra :D rekomenderar den om man gillar skräck (:
efter kolla vi på greas(A) och min kusin somnade 12 jag 1 och min syrra 2 :p


bilder på mig och maija och sofia agens och mig kommer senare !
nu ska jag gå och fixa mig för vi ska och bowla klockan 1 till 2 och sen ska vi fika ;) min kusses tåg går tio över fyra, och efter ska jag kanske träffa amanda eller något (:
hare bra!!
puss puss, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0