lördag

hej sötnosar :)

hur mår ni? jag mår ganska bra, är lite arg på en viss person (får inte säga vad som har hänt för min kompis) och sen är jag lite trött oxå.

Sist jag skrev  var i onsdags va? förlåt för dålig update dom senaste dagarna.

I torsdags så hände den dära hemska saken, jag kan berätta lite, vi bråkade med en kille i min klass som har adhd, lite dumt jag vet men ändå, han kasta snöbollar på oss vi ba; men snälla sluta men han fortsatte typ 10 ggr, sen blev min kompis arg och det blev ett stort bråk som slutade med tårar och pain. Och hans glasögon fick repor på sig efter allting, och han skyller det på mig, fast det inte ens var jag som hade gjort sönder dom, och nu vill han att jag ska betala, asså det var itne ens jag!! ååh, blir fett arg, men min mamma ska snacka med hans mamma osv.

I går så var jag i skolan som vanligt, och efter det så var vi med massa människor utanför skolan i typ två timmar :p(a) och jag delara och sandra hyrde film som vi ska se idag. Och såg ni på idol?? ahahahha, stackars tjej, blev heeelt hysterisk! XD liksom stackars henne på måndag i skolan, allså om hon itne är för nere för att gå i skolan haha, annars oj oj oj. Och hennes föräldrar, på jobbet liksom; "jag såg din dotter på tv i fredags" dom ba;" mm.. *kliar sig i huvudet*" haha :D hahah, sen när johan åkte ut, filma dom typ alla hans fan, shit va dom grät, lika mycket som min egen syster gjorde i soffan.. men jag är säääker på att han kommer bli stooor! och kan inte fatta att han åkte ut, eftersom han har mest fan av alla!! varför röstar dom inte??:S om alla rösade skulle han ha stannat kvar, det är jag säker på. Dom får lisksom skylla sig själv lite..Och det var synd att han åkte ut för jag börja gilla hnm :( men kevin och robyn ska vara i finalen ! Så är det bara!

idag ska jag först på min systers uppvisning på grand och efter det så ska jag hem och fixa lite och efter ska jag hem till sandra ju för att fira henne, och vi ska tita på film och lite så, och sen efter ska jag kanske sova hos agnes eller hon hos mig om det inte blir försent ;)

nu ska jag börja fixa mig lite  (:

ha en bra dag! puss puss <3


Kommentarer
Postat av: gabbi

Okej va kul ! =) Nej jag har inte så mycket planer, får se vad som kommer upp ;)

2008-11-29 @ 16:54:10
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0