lördag

hej bloggen och hej pluggdag!

hur mår ni?
själv mår jag ganska bra, liite trött men annars är det super! Vädret är jätte fint ute :D ahhah.

Vaknade runt halv tio eftersom min familj hade sätt på väckarklockan(?) och hade öppnat min dörr, tack så mycket familjen, den ända morgonen jag kan sova huuur länge jag vill oxå..

dag så blir det pluggdag, har ett sjuukt stort musikprov på måpndag som jag inte har börjat med innan idag, har läst igenom allt, ska plugga lite mer senare. Idag blir det en hemmadag tror jag ska kanske sätta på mig klöäder och gå och handla godis eller ngt annat om jag hinner (a)

nu ska jag läsa lite bloggar och snacka med folk på msn.

Ha en bra dag! puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0