måndag

hallojsan !

Här får ni en dagens och en liten uppdate om höstlovet för jag har ingen lust att skriva idag, vet itne vrf, är trött somna typ ett i går :/ aja, älskar er pusshej !

Höstlovet;

Fredag; Va med kompisar på stan. Sen sofia på kvällen.

Lördag; Sthlm med mamma och köpte min jacka, sen chilla hemma på kvällen (:

Söndag; Hemma på dagen sen agnes hela kvällen !

Måndag; typ ingenting, gick till stan med agnes sen hem (:

Tisdag; INGENTING :D chilla typ bara =)

Onsdag; ignet på dagen, men sofia och agnes kom på kvällen och sov över (sen den natten har jag inte sovit ordentligt och har varit trött typ hela tiden XD)

Torsdag; Var med agnes och sofia på dagen, sen åkte jag hem och sov hos maija på kvällen <3

Fredag; Var emd maija pådagen, sen åkte hem och kusin kom sen var med henne.

Lördag; Var med kusse hela dagen, och mama och syster, vi fika och bowla, jag såg vääärldens sötaste kille på bowlinghallen sara är kääär (AA) taha men min syrras kompis har typ varit tsm med hnm (tror hon så jag ska fråga om hon kan fråga vilken skola han går på(om det är han) osv. Sen var på stan och gränby mot kvällen.

Söndag; Gick till gränby med agnes och sen var hon hos mig sen träna jag på kvällen.

Såå där fick ni en uppdate (och jag!) vad jag har gjort i veckan (:

Nu kmr en dagens !


Dagens humör: glad, sprallig och trött :D
Dagens borde: plugga persiska och sova !
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens smink: mascara, foundation, puder och täckstift ;)
Dagens klädsel: Jeans, svart linne, tjact tjocktröja, svarta nioce skor och röd evers jacka ;)
Dagens planer: plugga sova !
Dagens vill ha: bärbar data, addidas tröja, jeans och skor !
Dagens längtan: tills imorn när jag ska träffa amanda, och till helgen =)
Dagens fundering: inga (A) har varit tankefri XD
Dagens beroende: kärlek (A)
Dagens tråkigaste: lite saker i skolan
Dagens ord: rasism/rasister
Dagens personer: älsklingarna i skolan och på dansen
Dagens tidning: ingen :p
Dagens låt: en på dansen som jag inte vet vad den heter :'(

Imorn ska jag träffa amanda,så skriver när jag kommer hem !! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0