slask =/

hejhej!

ååh, nu är det bara massa slask ute :( såhär ska inte vintern vara!! det ska vara snöö!! inte massa vatten i klumpar som ligger på marken :p hahah, usch och sen blir skorna blöda och händerna iskalla, usch för slask! :(

idag så har det varit en bra dag, inga störe utbrott eller så :p luffade på skolan till typ kvar i fyra och slutade 20 i två.. inget liv jag vet, men vår skola är stor och rolig att vara i (: ahha har inte ens varit i alla salar än (a) men efter min sista lektion(gympa, jag var inte med, men jag busade och gick runt i bar strumpr i korridorerna och i trappan för att snacka med oskar och sofia med diana =) så nu är mina strumpor lite smutsiga XD) sen efter så hade jag persiska som gick förvånande bra eftersom jag inte har tränat något(hade samma läxa som förra veckan) och efter så gick vi runt och jag visste inte om ja skulle ha kvarsittning eller inte, och hon som skulle sitta där hade ingen namn lista på dom som skulle ha den här gången så jag ska ha nästa vecka ist ;)

Och igår på dansen så valde vi vad vi skulle ha på oss, eller pratade om det iaf. Jag och sofia ska ha färgglada leggins och en stor typ blommig tröja och skärp i mitten :p (a)

Ikvl blir det lite läxor-engelska och fysik och sen ska jag titta på deperate housewives :D fan nu blev jag sugen på kakor =/ vet inte varför hahah XD aja :p

nu ska jag titta på bring it on in it to win it igen (a)
hare bra! puss pus


Kommentarer
Postat av: gabbi

har du snö hos dig? här har det inte börjat snöa än.

2008-11-19 @ 20:07:00
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0