snö :o

hej bloggen!

hur har er dag varit?

min har varit tråkig, hysterisk, hemsk och bra :) ahha

dagen började ju med plugg(har ju musik prov på måndag, bluesens historia..), har itne hänt så mycket plugg sen dess..ska läsa igenom lite snart sen jobba massa imorn! Det är så mycket text och skit. Det blir mycket plugg imorn, om jag inte får bra på provet får jag göra omprov eller nått..Senare på dagen får man reda på att pappa har kört av vägen, dum han är liksom först;
* Köp inte en bil om du ändå kommer att förstöra hela skiten efter en månad
* Sätt dig inte i en bil om du inte kan köra, klantskalle.. ahah XD
men allt gick bra, han har bara lite blåmärken och sår "/
så mamma har varit på akuten hela dagen så jag blev skit hungrig och min brorsa som nyss hade kommit hem(det här hände typ 3 timamr sen) med sin kompis ebjöd sig att laga mat. Sen fanns det typ inget så jag sa att jag inte behövde ngt. Men ändå så gjorde han varma mackor till han och hans kompis, och ajg blev lite sugen så jag gjorde en till. Sen så skulle han ut igen och säger; sara kan du ta undan? sen stack han bara jag ba; aha..
och det som låg framme var två osthyvlar, en smörkniv, en vanlig kniv, en skärbräda, stekpanna och voffeljärn. Sen så tog jag undan allt utom stekpannan och voffeljärnet för ajg vet itne hur man diskar dom(kalla mig ree jag bry mig inte XD) Sen kommer han hem och skriker för att jag inte har tagit undan.
B står för bror och J för jag
B; sara varför har du itne tagit undan för?!
S; jag har ju det??
B; när jag sa att du skulle ta undan menade jag allt! inte bara en kniv och osthyvlar
S; men jag vet ju inte hur man diskar resten?
B; du är 13 och inte vet hur man diskar en stekpanna?! Jag ska berätta för mamma att du uppför dig såhär!
sara tänker; som att hon kommer bli arg eller vafan har jag gjort?!:S
S; men gör det då!!
mamma kommer hem
B; mamma du får fan sancka emd sara, hon kan itne ens diska en stekpanna efter jag har gjort mat till henne!
S; Du lagade mat till dig själv inte till mig din fucking idiot och hur ska jag kunna diska något som jag itne ens vet hur man diskar!?!?!?

Sen pågick det sådär ett tag (a) haha hatade min bror då..

Så jag fick pengar av mamma och gick och köpte färdigmat och godis *tjockis* och shiiiiit va mycket snö det är ute!!! NU har vintern kommit väntar bara på att br:s reklam på tv ska komma sen är jag nöjd!

nu ska jag värma maten och titta på tv, puss puss <3


mitt öga XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0