snödag

hejhej!

guuuud va mycket snö det är ute :o okej, jag skiter i reklamen, nu är det vinter! hahah.

Idag så har jag pluggat lite musik. Och det är hemskt hur människor behandlar varandra! För det jag läser om handlar mycket om slaveri, när man hade mörkhyade slavar och sånt. Och nu klagar USA och amerika att det är mörkhyade i deras land-men dom får skylla sig själva eftersom det var dom som tog dit dom i början. Usch, jag hatar rasism!

Jag ska snart åka till dansen(cheeren), idag ska vi nog snacka om vad vi ska ha på oss, vi ska nog ha massa guld på oss, för en av våra lärare älskar guld och glitter och shit. Men alla har alltid på sig leddins och hotpans och sen svart topp, och vi ska nog ha guld skynke över linent eller så och sen guldiga poms poms (a) Jag och sandra ska kanske börja på cheerleding, det är ju nästan samma sak på cheerdance fst man kastar folk upp i luften.. hahah :p

Nu ska jag äta upp min frulle och sen åka till dansen!
hare bra! puss puss <3


Kommentarer
Postat av: niki

ja kevin verkar vara en favorit bland många, även för mig =)

2008-11-23 @ 18:23:42
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0