söndag

hejhej!

förlåt att jag inte har skrivit på typ två dagar har varit lite upptagen :p

i fredags vare skola och efter lunchen gick jag sandra och delara till musikenshus och hade ruuligt som vanligt. Hade ingen spanska så jag och heddia gick runt och luffa i skolan, sen gick vi till monikas gympa och snacka lite med henne. Sen gick vi till musiken för att få hjälp med det sjuukt stora musik provet vi har om två veckor. Och sen sluta dom andra och vi var med dom som vanligt, sen kom agnes som hade åkt hem för att hon var sjuk,  och efter så gick jag och oskar till almtuna för hans brorsa hade basket träning och Iska var där, efter gick vi runt i skolan och gick tillbaka till deras träning och hade det sköjj i killernas omklädningsrum och busade med småå skiit söta tjejer XD(a) sen så stack vi hem och sen träffades vi igen runt åtta, vi gick till willys, hem till sofia var på skolgården(almtunas) och massa mer :)

igår så gjorde jag itne så mycket på dagen, men på kvällen så åkte jag hem till becka med flikkorna och vi hade tjejkväll, det var jag, sandra, becka, delara, pardis, diana, heddia och melina (: vi åt, busade titta på tv, busade osv :D tog bilder som jag lägger upp senare ;)

och idag har jag dansat från 1-3 och sen var vi på kvarnen efteråt där vi hyrde filmer, bring it on in it to win it, flashdance och dirty dancing, samt lite godis som redan är slut :p idag blir det lite pluggning oxå ;)

nu ska jag fortsätta att köra snurra flaskan fast abra sanning med sandra, det stannar bara mellan om så jag kan inte skriva ngt ahah, men vi kanske hörs senare idag! puss puss

Kommentarer
Postat av: gabbi

det lät som en riktigt skojjig helg tjejen! =)



Japp Heidi är otroligt snygg hon med, iof det är ju typ alla supermodeller. Inte lite avis hehe.;)

2008-11-16 @ 17:02:14
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0