stackars kändisar..

idag så var det ett program om britney spears, och hur hennes liv är och om paparizzerna (stavning) och jag tycker så himla synd om kändisar..speciellt britney, tänk att hon aldrig kommer i hela sitt liv kunna vara ute i riktig luft utan att bli fotograferd, snakka om inget eget liv..Dom behandlar liksom kändisar för offer. Så himla synd om dom, liskom utan kändisarna skulle inte dom ha pengar, eller ngt. Visst jag älskar att läsa skvaller tidningar och sånt men liskom man behöver kanske 10 bilder för att alla tidningar ska bli nöjda inte 1000000000000000000000000 st som dom tar varje sekund.. tycker synd om dom iaf..

 

och sen så har jag sett på one tree hill oxå, det var ett sorligt avsnitt :( vill bara att Q ska leva igen och att brooke ska berätta för payton(stavning?) vad som har hänt :/ och att brookes mamma ska dö.. den bitchen..



aja, nu ska jag ta bort sminket och kolla på tv eller ngt (:

 

puss <3


Kommentarer
Postat av: minaya

Hej



Kikar förbi din fina blogg. Lämnar ett spår efter mig. Tycker det är trevligt själv att veta vilka som läser. Ha en mysig vecka :-)



//minaya

2008-11-30 @ 21:05:22
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0