tisdag

hejhej!

Förlåt att jag inte skrev så mkt igår.
Igår händer typ ingenting, jag somande typ ett på söndagen så jag sov jättelite på natten så allt gick extra långsamt på morgonen så jag inte hann skriva + så tappa jag mitt puder i marken så att det gick sönder :/ Sen på kvällen hade jag ingen lust :/
idag har ingen speciellt heller hänt, skolan, var inte med amanda för hon är sjuk :( krya på dej hjärtat !

Min syrra har börjat göra en design nu, väntar bara på att jag ska hitta bilder jag vill ha XD ska leta lite nu och imorn ;)

Nu ska jag leta lite efter bilder sen blir det Desperate housewives och efter det christin (:
hare bra! puss puss <3


vet inte vrf bilderna blev så små :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0