Torsdag

hej bloggen !

Kunde inte skriva igår för att jag kom hem ganska sent eller sent och sent men iaf, och så var datan upptagen hela kvällen.


Igår så var jag i skolan som vanligt, vår svenska lärare var sjuk så vi hade  lunch i tre timmar :D men delara mådde dåligt, hon hade inte ätit "ordentligt" på flera dagar, som jag tycker är väldigt konstigt eftersom hon äter som en gris-fast är skit smal ändå! *avis -.-*  Sen efter sista lektionen-matte, så kom typ alla lärare till oss. För melina går i matte grupp fem. Men hatar typ läraren-tomas vi har han på lektionen innan matten, biologin,så då är hon redan sur på han när det ska vara matte, för dom bråkar typ hela tiden, iaf, så kom dom och snacka om att vi var pratiga osv. fast dom skyller bara på oss, orettvist :/ hahah hur som helst :p och efter matten när vi hämtat våra saker, klockan var typ tio över 4 då. Sen när vi kom ut så stod massa kilalr i vår klass och i andra sjuan och "rapapde" sa typ rim tillvarann om ni fattar? sen var en lärare där oxå och massa XD skit kula rim hahah :D efter så gick jag oskar och evvo till almtuna, men på vägen så gick evvo och jag och oskar gick och sa hej till agnes, som bor på vägen till skolan, och vi bestämde att vi skulle på stan senare efter hon ätit. Så jag och oskar gick till almtuna och åkte på isen XD sen gick vi in i omklädningsrummet och väntade på hans bror,
men jag gick innan dom slutat, klockan var typ 6 och jag gick till agnes och vi gick hem till henne typ kvart över 7 och glodde på kort sen gick jag ääntligen hem, och ÅT var så himla hungrig, hade inte ätit sen typ 10-11 på morgonen !

Idag så var det en bra dag, gjorde inte så mycket, kom hem för ett tag sen, ska ta och äta ngt ;)
skriver kanske senare, puss puss :)


tassar -.-'


min och agneees


nån hade gjort en stjärna på marken på johannesbeckskolan :p
diana i mitten :p


-||-

Kommentarer
Postat av: gabbi

åh tack så mkt du =)



okej va lyx, här regnar det bara hela tiden =(

2008-11-20 @ 18:21:29
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0