torsdag

nämen hejdär !

hur mår ni?
själv mår jag bara bra, kom hem för kanske en-två timmar. Hade gympa på johannesbäckskolan-fotboll. Och det ligger typ två minuter från mig å det gick fort hem :) hahha.

idag har det inte hänt så mycket, skolan bara, båda maija och sofia var sjuka men tror att dom kommer imorn.  Det har varit en skön vecka har inte ahft så mycketläxor, eller vi hade mycket igår, svenska prov- som gick bra, engelska-inte så bra, spanska-ganska bra, sen på biologin igår så gick det jättebra faktist! hann sjuukt mycket, var bara för att jag satt inne i ett grupprum där alla spec är med spec lärare med heddia för vi ville, för om vi itne skulle bli klara med saken vi gör(vi gör en affich om ekosystem) så skulel vi får göra den hemma och det orkade ingen av oss :p

i helgen så blir det filmkväll hos rebecka vidmark med tjejerna, ska äta och kolla på film (: sen påsöndagen blir det dans(i två timmar), träna till musikprovet och fixa naglarna osv ;)

och nästa helg på lördagen så blir det en heela dag med sandra och delara, eftersom sandra fyller år, vi ska på stan och äta och sen bio :)
sen på lördag dans och hemma eller ngt (:

nu ska jag äta ngt :p hare bra kyyssar(k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0