torsdag

hellu !!

händer?

själv gör jag typ ingenting, har bara tåkigt som vanligt =)

Förlåt att jag inte skrev igår.
Inget speciellt hände eller dom senaste dagarna och det är drf jag inte har varit så aktiv eller skrivit intressanta inlägg :p

Något jag tänkte på när jag var på väg till skolan var att på vinter så får man typ alltid munsår! och det här var äkta sara förra året; är på väg till skolan och slickar sig runt munnen för att titta att man inte har tandkräm eller liknande runt munnen, sen så är det kallt ute och man känner att munnen "drar ihop sig" och blir "rynkig" och då "drar man isär" munnen så den blir rak liksom och då känner man hur man får sår över hela munne och börjar blöda osv. Sen är man förstörd i flera dagar/veckor.. Men i år är jag förberedd för alla kall dagar eftersom jag använder leppsyl heeela tiden :D hahha sara är duukitg (A)

haha jag snackar med sandra på msn och vi ba:
sandra: sho
sara: händer??
sandra: på rumpor..
sandra: HAHA fattaru??
sara: HAHAHA jaa, är inte blond?! :D

*sandrar lägger till en punkt på sitt namn"

sara: asso du la till en punkt på ditt namn xD
sandra: vadå
sandra: DE ÄR SVENSK GRAMTIK
sandra: IDIOT.
sara: hatar punkter mest av allt efter rasism, blodpuddig, darin, krig, och rasister
sandra: HAHAHA
sandra: DARIN
sandra: rasism, krig, och rasister
sandra: HAHA
sandra: de hatar man sen ba darin, blodpudding HAHAHA PUNKTER
sara: HAHHAHAHA jaaaaa
sara: rasism, rasister, krig, blodpudding sen punkter!!!
sandra: HAHAHA


okej vi har sämsta sämsta humorn jag vet !! eller hon har.. men jag är trött så det var roligt för stunden XD hahahh

Nu ska jag ringa mamma, sen snacka vidare på msn, träna med pardis, diana, delara, heddia och mamma :D sen plugga och sova :D

hare bra puss puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0