tisdag

hej hej!

här kommer ett ganska långt inlägg eftersom jag itne har skrivit ordentligt dom senaste dagarna :p

I lördags så var jag med Diana, vi var först på stan och jag köpte ett linne/tunikafrån Gina tricot för 100 kr, sen titta vi lite på hårfärger oxå för jag ska färga mitt hår :) lite mörkare än vad jag har nu :D
Sen efter gick vi hem till henne och hämtade filmer. Sen åkte till willys och köpte godis. Sen hem till mig och höll på med datan, åt, titta på film,  och sen data igen (: Sen åkte hon hem runt 10 och jag snackade med delara i telefon :)

På söndagen så hämtade vi upp diana och sen pkte till min dans, jag dansade, inte likakul som det brukar vara. Alla var inte där så vi kunde inte göra den roligaste delen på vår dans :p ahha, men nästa vecka så ska vi dansa i två timmar ist för en från 1-3 :D dans daag(A) ahah :D sen på kvällen så tränade jag (:

Igår så var jag i skolan, och fick reda på att jag ska ha prov i musik om två veckor (snälla gud hjälp mig) haha och sen efter dans :)

Idag så hade jag sovmorgon för vi hade ingen matte, men ist så har vi en diagnos imorn så jag mååste plugga :p men jag kan det mesta (: Sen har vi engelska glosor till imorn :/ men jag är bra på att träna glosor och lär mig fort så detgår nog bra (: Sen efter skolan så var vi och gick runt i skolan sen gick ajg och träffade amanda<3

Blev itne såå långt, men skriver imron! puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0