mullad

hejhej!

förlåt att jag inte skrev igår. Det hände massa skit saker;

Först så på morgonen så skulle min pappa skjutsa mig till skolan, men han ångra sig i sista sekunden så det var bara att skynda till bussen. Jag skulle ta den som gick 08.06, men fitt hor bussen kom inte förän halv nio(då jag igentligen börjar) och bussarna skulle gå va tionde minut så alla tre st bussarna var försenade, men vår matte lärare gav inga prickar eftersom det var så många bussar som var försenade osv. Och på matten så var sandra skit busig och måla plyerssträck i hela mitt ansikte hela tiden och jag samma på henne, så båda vi gick ut från mattelektionen helt gråa i ansiktet.. Efter skolan så var jag med massa människor medans jag skulle vänta på att min kvarsittning skulle börja. Men sen så sket jag i den iaf, och stack till stan med oskar, simon och isak. Sen kom oskars störiga lillebror oxå XD (a) och så kom pardis till skolan som varit i LA, lyllosbarn, så det var kul att träffa henne<3 Så jag kom hem typ fem-sex och då så gjorde jag läxa och titta på tv ;)

 

Idag så var det en kall dag, jag hade först kemiprov på morgonen som gick bajsdåligt, och sen engelska och svenska-förhör i båda, lunch, inställd spanska, biologi och sen matte :p och vår mattelärare fick damp på mig och sandra för att vi målade i varandras ansikten igen, jag bad sandra att skriva"grattis sandra" i min panna och då fick malin damp och hon ba; TJEJER nu måste jag flytta isär er! sara du sätter dig där! *och pekar på en plats bland nördar typ* jag ba; neej!! vad har jag gjort?! hon ba; men ni jobbar ju inte när ni sitter brevid varandra! jag ba; men vi väntar ju på hjälp!! hon ba; men ni kan ju inte jobba när ni sitter brevid varan! jag ba; eeh? joo hon ba, är det säkert? jag ba; men jaa, vi jobbar bäst, och vi är bäst i den här gruppen och det vet du!! *ego ahah* hon ba; men jag sa inget om det.. jag ba; neej men ändåå sen så slutade hon och hjälpte nån annan. Tjurkärring..moss på dig XD hahah.
efter skolan så hade vi "snö krig" och jag blev mullad typ huuundra gånger av oskar, så jag gick hem helt ruffsig i håret, kall, blöt och hade mascara i hela ansiktet..

nu ska jag gå och kolla på gre's som redan har börjat.. jag vill ha sånt minne som grey's syster, såntdär fotografiskt minne, att man kommer ihåg allt man ser, det är fett coolt!! :O

och imorn så åker sofia till sina kusiner :(


puss puss<33


Kommentarer
Postat av: cajsus

skaffa vattenfast mascara vetja:D

2008-11-27 @ 19:39:16
Postat av: gabbi

hihi visst är dom =)

händer för skojj i helgen?

2008-11-27 @ 21:14:18
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0