75 av 89

hejhej!

hur mår ni alla? själv mår jag faktist gaska bra, lite trött bara.
Imorse så försov jag mig, var vaken typ halv sju sen somnade ajg om och vaknade 10 över 7:/ inte så bra eftersom jag skulle göra min persiska i morse :/ hann iaf till skolan och fixa mig och göra persiskan! Puuh!

idag fick vi reda på vad vi fick på spanskaprovet och jag fick(oj de finns ingen pil spom visar uppåt men jag menar titta på rubriken :p haha) men jag fick 75 av 89 iaf. Ganska bra faktist, om man är jag ioförsig eller hur man stavar. Men karta uppgiften som var med kunde ja inte så det blev 8 poäng avdraget på de, sen hade jag lite fel på andra saker oxå. Men jag är ganska nöjd iaf, om man hade betyg skulle de bli ett VG iaf :) För 44,5 var Godkänt ;)

Jag hade glömt mina gympa kläder idag, och diana så vi gick hem til henne(hon bor två minuter från skolan) och vi tittade på kort och så hitta ett skiiiiit sött kort på henens dagis där Cecilia var med, Agnes, Isak M, Thanne och sen en i b:p awiiiiie vad agnes och cecilia var söta asso!!:D Sen hitta vi en skiit söt bild på Dianan oxå, när jag hittar min "föra över sladd" så lägger jag in dom ;)

Men nu ska jag äta mellis(A) puss puss!!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0