amanda'v

hejhej!

idag har jag varit och letat efter jacka men hittade ingen :/ har så stora krav, elr inte stora, men anntagligen för stora eftersom jag inte hitta nån, de ska vara en svart, med fluff på sluta under rumpan, fina fickor, smalmodell och lite så.

Sen när vi hade letat så titta vi på skor(köpte inga ska köpa imorn ;D) och sen gick vi till ikea köpte ett saker man har bestik i, typ klistermärken elr ngt som man kan sätta på vägge, vet inte vad de heter samt ett till skohorn :p

Vi köpte rosa vattenflaskor oxå på nån sportaffär:D det är så sara, haha :D

Sen på vägen hem stanna v på willys och köpte mat och godis :)

efter jag har ätit(åt en korv på IKEA så är inte så hungrig men ska äta tacos sanrt :)) så ska jag träffa amanda :)

Ska hjälpa mamam me maten nu!

puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0