äntligen fredag!

hallojsan!

Hur mår ni?

Själv mår jag faktist toppen! Igår somma jag runt 11, sen vaknade jag av mig själv(!!) kl 7:o Min mpobil hade rammlat ur min säng inatt och batteriet och allt hade rammlat ut, så tur att jag vaknade!

börjar nio idag. So första lektionen, inte mitt favvo ämne precis utan tvärtom, men måste "satsa" på det, för man måste ha MVG på det om man ska komma in på båda frisör och jonalist linje :/ Jag skulle kunna ha haft sovmorgon idag, för att om man gick på en "kurs" i måndags om typ president valet elr ngt, så skulle man få alippa SO:n idag, men eftersom jag har dans exakt tiden vi skulle vara där, 18.00-19.00, så kunde jag inte :(


Igår så slutade jag och melina och heddia klockan 20 över 11, eftersom vi inte var med på simmningen. Men vi var kvar i ksolan ända till halv två! :S typ var med tjejerna och lite så :) Sen så gick vi till willys och jag köpte marabo chocklad och Hänt Bild =) Älskar skvallertidningar :p det stor verkligen mkt!
T.ex att Brad och Angelina ska göra slut och att brad blivit tsm med Jennifier igen!!! :D:D:D har alltid önskat de nu i 6 år :p ahha, och att Lindsey (lohan) blivit kär i Viktoria beckham :p och att hon vill ha barn och ska fråga en av sina ex om hjälp XD Sen oxå att Hide Klump varit på en dejt med John Mayer som är typ oxå ihop med Jennifier(han var på dejt med hide bara för att göra jennifer svartsjuk :S), asso Brad och jennifier var typ bara på "G" hahah :p och de vara bara några saker:p

men nu måste jag sluta!

Efter skolan händer inget speciellt, kommer säkert hem tidigt" Skriver då! puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0