bästa vän

hejhej!

igår så var jag inte med maija för hennes kusin kom och hon visste inte det innan, men jag var med agnes ist:) Vi träffades vi willys och jag köpte lite godis och hon köpte tuggummi, sen gick vi runt sen gick vi till sofia för jag behövde på toa, sen gick vi ut och sofia skulle smsa när vi skulle träffas sen efter hon hade ätit, sen gick vi runt i fålhagen och agnes tog min jacka och sprang iväg så jag gick runt i t-shirt i typ tio min, blev lite förkyld(A) det var kallt och regnade jippie :p efter gick vi till vaksalatorg för att träffa diana hennes kusse och pardis, efter så gick vi runt sen snacka med sofia i telefon sen gick vi till nofa och pardis drog hem. Sen fick jag choklad av dianas kusin och jag fösökte att stoppa i choklad i agnes munn, sen tappa jag den på marken och trampa på chokladen(A) efter sprang hon runt och försökte stoppa i den chokladbiten (som hade varit på marekn) i min munn!! USCH så vi sprang runt där, sen kasta hon chokladen när mitt öga och jag fick ont XD sen gick vi till willys och tog kort och köpte dricka. efter gick vi hem :D

man fatta inte så mkt sry:p

Nu ska jag göra mig färdig för jag och agnes ska till stan och lämna tbx hennes jacka =)

Skriver sen puss puss !<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0