bästavän ikvl !

hejhej!

hur mår ni ?

förlåt för dålig uppdate idag och dom senaste dagarna och veckorna, det har inte hänt så mkt, så det finns liksom inget att skriva XD ,en nu ska jag ta och skärpa upp mig! jag har ju höstlov! jag har ju massa ledig tid att skriva : D
-för det mest :p

Idag har jag inte gjort så mkt. Vaknade 5 över 12, riktigt sent, jag somnade trost allt runt 20 över 12 !
Sen efter jag vaknade så ringde alexandra (som vanligt, ahha nej<33) och vi snakkade ett tag =) sen titta jag klart på skräck filmen jag såg igår med Sandra. Det är en på youtube som handlar om självmord, skit konstig, den är hemsk iaf! Sen så har jag höllt på med datan och kollat på tv, och gjort varm choklad :D muums sen har jag snackat med agnes i telefon i typ en och en halv timme :D och hon ska hit ikvl och sova över :D vi ska typ hyra film och så =)

I veckan är jag ganska upptagen =) imorn ska jag antagligen vara med agnes eller ngt, sen på torsdag är det halloween, och mina planer är att hämta alla tjejkompisarna och gå på stan :D inte så extremt halloween'it men jag vill göra ngt iaf (: måste bara fråga dom oxå XD sen på fredag så kmr min kusse på kvällen och ska sova över och åker hem på lördag kväll och sen ska jag vara med alexandra på söndag eftersom hon tjaaaaatar såhäääär mkt att vi ska göra ngt och att jag ska komma hem till henne XD hahahah, nej jag vill vara med henne oxå :D vi ska nog bara vara hemma hos henne och kolla på film om jag får välja (A)

Maijas kusin är ju hos henne, men jag vill träffa maija! :'( saknar min bästa vän! <33 hon och hennes kusse kanske kan komma till stan imorn och träffa mig och agnes (I) smart jag är :D *stolt* ska fråga sen :D haha XD

här kmr lite bilder på mig och agnes(mest agnes :p) från i söndags =) :


bby<3


hahah inte beredd??


gullunge !


haha, agnes egen kommentar: SARA det ser
ut som att jag har en klänning på mig!!HAHA,
och nu har hon bytt till en mindre storlek XD


Alltid <3


HAHAHAH ser ni?!?!? XD


Omg! *pinsamt*


Och nu har alla sett in i agnes mage.. XD


agnes och sin älskling !


Vi älskar dig ! /agnes och sara


muuuuuuuuums !!


ni betyder<3 /sara och agnes


omg, sötnos !!!


hahah sara har damp XD


Soet <3


Älskar oss !


ppuuuussss


Älskling <3


För att vi är bäst !


kraaaaam <3


hare bra!! Skriver säkert senare =) puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0