dans måndag

helluu!:)

hur mår ni alla?=)
Själv mår jag bara bra, lite trött bara..

Idag så händer inget speciellt, skola, sen hem sen dans. jag är verkligen sugen på att dansa idag eftersom jag inte dansa igår. Nästa termin ska jag börja på jazz, och sen vill jag börja på cheerleading men ska vänta innan jag skämmer ut mig för massa människor XD

Och på discon så ska vi ha 70-tals tema, så vi ska typ dansa i peruker och fuuula kläder i början och i slutet, fattar ni va pinsamt?? Alla mina kompisar är där och så, USCH!! men jag vill börja dansa i början så det är över så fort som möjligt :p
Vi ska kanske dansa i par då oxå, jag och sofia ska isf dansa tsm, och jag ska vara vänster, jippie :p jag är bra på den men bättre på höger :p men jag får bara träna så det blir lika bra :) Men det är inte säkert än :p

i helgen har jag bara tagit det lugnt, i fredags var jag med pardis och dom, lördags bara hemma, och söndag bara hemma ( :

vad har ni gjort i helgen? :)

Nu ska jag gå och klä på mig och fixa håret =)

ha en bra dag! puss,<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0