Drömmar

hejhej!

hur mår ni? själv mår jag bra! förutom att jag har ont i mina tänder :/ Dom två längstfram där nere, asso tänderna man har nere :p de dunkar och jag vet inte vaad : ont gör det iaf!

idag så har jag 4 lektioner, matte, mentorstid(man får bara information), SO och gympa. Vi ska simma idag på gympan men inte jag :) Ska det nästa vecka och näst nästa vecka ;)

Efter skolan händer inget speciellt :)

Förra veckan på torsdagen (när vi hade mentorstid och liten stund på SO:n) så var vi tjejer på en sorts livskunskaps sak i en kyrka.Killarna gör idag och sen vi nästa vecka osv. Och då var det mkt om framtiden och drömma, vi fick först göra som en "mina vänenr boks lapp" om varann man var två och två och fråga massa frågor. Sen tog dom fram massa bilder och man skulle välja en eller typ två-tre bilder och sen skulle man förklara vrf man valde den. Sen ställlde dom två frågor till varje person och ställde en fråga och då skulle man svara fort. Och då fick en tjej frågan: Vad gör du om 10 år?
Jag tänkte på den då. Och jag vet exakt vad jag vill bli.

Jag vill bo i New York och jobba på en modetidning. Anntlingen äga en eller vara typ assisten eller ngt :) Sen ha en underbar pojkvän och bo som Carri i Sex and the city, ni vet en trappa upp till dörren och sen en stoor garderob!


Så jag vill gå på Frisör linje, för man lär sig om mode och sådant oxå då. Eller jonalist linje. men man måste ha skiit höga betyg och paäng :/
Så jag får satsa på skolan!

Vad gör ni om 10 år?


ha en bra dag!

puss<3

Kommentarer
Postat av: gabbi

vilka härliga drömmar! det hade ju inte suttit fel ;)



jadu hmm, om 10 år äger jag helst min alldeles egna klädkedja, bor i rom med en snygging, har 3 barn , lever livet i mina bästa dar! =)

2008-10-09 @ 20:04:36
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0