Fredag

helluuu my sunshines!

hur har ni sovit? Själv har jag sovit heelt perfekt. Det har varit en sån morgon att allt har gått stabbt utan att jag har stressat och det har bara flytit på:)

Jag har nu duschat, sminkat mig, ätit frukost, fixat nästan hela håret och klätt på mig. Dagens kläder blir mjukisbyxor linne och tröja, kände för en mysdag :) och i min skolan är det alltd minnst 100 personer som har mjukisar:p en mysskola XD
Iidag efter skolan händer ingenting få se om jag är med nån eller inte. Min mamma får lön på fredag så vi ska åka till sthlm på lördag för att leta jacka:) eftersomd et inte finns nån i uppsala! :@ och kanske stanna och träffa mina kusiner oxå ;) två flugor i en smell :p haha nej<3

men nu ska jag gå och göra mej heeelt klar!

ha en skiit bra dag!:D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0