fredag

hejhej!

förlåt att ajg itne skrev igår, hela dagen var vår internett helt sär, man knude inte vara inne på msn elr gå in på någon sida elr ngt! Den fixade sig på kvällen men min syster satt där hela kvällen :/

Igår så var det en kul dag :)

På musikenshus så var det en färeläsning eör ngt annat det var folk från olika saker:p ahha typ ställen man kan vara medlemmar på och så, och alla hade godis så jag och mina kompisar gick dit två ggr:D tahah(A) åt typ två kilo godis igår XD tjockis(AA)

Efter skolan så var jag me amanda<3 vi var först hos henne sen var vi ute :)

Efter så gick jag hem och titta på tv och åt :)

i veckan har vi bara haft tre läxor!!:D:D *lycklig*

Var det bara jag som såg på Frigen elr vad de hette på femman igår kl 21.00. De är en serie som jag kmr att följa! Så sjuukt bra!!

men nu måste jag skynda mig, har lite saker tilla ttt fixa :p

Efter skolan har jag utvecklingsamtal me mamam och min mentor, och efter ska jag till gränby och köpa en bh (den är såå söt se ut som en äkta rosa pantern bh! :p) och sen hem och fixa mig för jag ska till alexandra ikvl för hon fyller år :)

puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0