fysik prov

hejhej!

min dag har varit supääär! underbar dag:D nästan alltid ngt fel:p

Dagen börja med matte, sen så skulle vi till liuvskunskap saken, och de regna ju som fan, men alla hade paraply och vi gick dit. Sen när vi nästan var framm så såg vi killen som är ledaren för samtalet cykla förbi haddia ba mend e var ju han:O och han stann och ba er lärare måste ha sagt fel i har inget idag. Vi ba: *Å?"=&")&/#/(#E/#¤)&#¤(&(#¤&)#(!"=¤!"%("!&=/"#  = :@
Så ahde iv gått i regnet i önödan och allas strumpr var blöta och skor så vi gick hem till heddia som bodde nära och fick låna strumpor. Sen skjutsade hennes snälla mamma oss till skolan. Sen hade vi SOoch sen sluta jag heddia diana och melina för ingen av oss skulle vara med på gympan. Men åter igen stanna vi i skolan föör länge till 2 idag:p och vi sluta 20 över 11 :p men vi var med dom andra sjuorna och så =)

imorn har jag fysik prov som jag inte har tränat ngt på:p tahha och sen har jag SO oxå :/ Men har en timme mellan 8-9 att plugga på :p

melina och jag brukar gå hem tsm, en bit och vi har alltid ett samtalsämne. Igår var det yrken och idag var det Iran:p tahha, alltid lika kul babe:)

Nu ska jag kolla på vänner!

puss puss!<3



Diana och jag vid musiken:D<33 älskar dej hjärtat<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0