Lördag

heeeej!!:D

Förlåt att jag int har skrivit!

igår så var jag ju hos alexandra, filmkväll, de var ajg agnes pardis och sen två i hennes klass. Jag har nog aldrig varit så mätt i mitt liv!
Vi åt mat och tårta sen huuuur mkt snacks som helst dom hade köpt typ tre st olika sortes chipt, minst tre påsar popcorn, typ 4 kilo godis och dipp och dricka och massa! vi åt inte upp allt utan typ mer än hälften var kvar XD

när jag kom hem så titta jag lite på tv och sen somna XD

Jag vaknade typ 10 men läste till 11(AA)


nu sittrer jag och snackar med maija på msn om köping, vi vill dit igen!! hennes mamam och pappa ska dit nästa helg så om det går ska jag agnes och hon hänge me (:
jag snackar oxå med anna om att vi ska träffas snart, vi ska förmodligen göra de nu i oktober :D

nu ska jag fixa mig, ska till stadium och leta efter en vinterjacka vill ha en lång som stannar under rumpan, den ska vara svart och sen ha såndär "ludd" elr vad de heter på luvan :p

skriver sen!

puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0