lördag

Förlåt att jag inte skrev mer igår!

Efter skolan så var vi massa männsikor som var tsm sen gick vi till musikenshus, det var typ jag, pardis, heddia, diana, oskar, marwin, en till kmr inte ihåg vad han hette xD Sen gick oskar, sen kom gustav och emeli och hennes kompis sen gick jag pardis, heddia och dinana till busshållsplatsen. Och jag och pardis åkte hem till henne. Sen har jag tappat mina vantar :( vet inte vart, anntagligen på bussen, leler är dom hos parids, vet inte. Men när vi kom till pardis åt vi lite sen gick vi ut och var med delara gick jättee långt, på en skit mörk väg mellan två åkrar utan nån belysning, skiiit mörkt!! Sen stanna vi och tog lite kort och sen gick till sandra och sa hej sen gick vi hem och åt och sen åkte jag hem(A) ruuuulig dag babes:D Många sen det blev XD

Anyway.

Idag ska jag bara slappa, skulle till stan men orkar inte göra nånting idag, så det blir imorn ist.

Skriver senare! Älskar er<3

Blder från igår! :D


Som ni ser har jag konstiga kläder på mig, mina strumpo högt upp, stoor halsduk jag fick låna av pardis och så:D



Älskar dej<3



ojojoj vilken suddig bild!:O Skyller på delara som var fotograf:p



HAHAHAHAHAHAHAHAH titta hur jag sitter!!!!!!!!!!! *GAAAAAAAAAV*



Suddig puss bild :p



Pardis våltar mej:O hahah <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0