Lördag

hejhej!

Vårt internett har varit helt fuck up idag också :/
men vi kom på felet så de kmr inte hända igen :) hoppas jag..
hur som helst.

min södag har bestått av dans och gränby och hemma. Dansen var sjuukt kul! även inte Jessica var där. Men vi gjorde nya steg(vi har lagt till en av mina favvo dans steg i cheer, alla står med armarna och huvudet neråt sen är man i ungefär tre olika grupper, och sen går ena gruppen upp och låser sig när man är rak i ryggen och sen ramlar ner igen sen andra gruppen osv, så de blir i strömmen typ :p kan ta bilder nån gång och visa) och sen lärde vi oss att göra piruetter elr hur man stavar :p Sen efter åkte jag och mamma till gränby och jag hitta ett par fina vantar och sen köpte vi ett paraply, ska ta bild på vantarna ikvl så kan ni få se =)


Ni i kväll har jag sett på både One tree hill, som var lika bra som alltid, nästan bättre än vanligt! sen också Gossip Girl väldigt bra! men jag vill att det ska bli som vanligt, eller inte vanligt, men att alla ska vara snäll mot Blair igen! och att Jenny och Blair blir kompisar!
medans jag titta på det så gjorde jag lite syslöjd-läxa eller jag ligger efter(A) vi gör broderi, min ide att göra det vi gör nu, vi är en grupp på fem tjejer som ska jag en regnbåge, med 11 färger, alla gör en liten del asso alla gör 11 färger men bara typ en decimeter och sen syr vi ihop alla så blir det jättefint!


Nu ska jag göra lite spanska, vi har prov på onsdag, och sen ska jag läsa lite, vår svenskabok ska vara färdig nästa onsdag inte den som kmr utan den efter, och jag är inte ens på sidan hundra och min bok har 393 sidor :/ men som tur läser jsg någolunda(stavnign??) snabbt, och jag får läsa längre varje dag, bara man hade tid..



I kväll är det Fun with Dick and Jane, den är roolig! Såg den på bio för läääönge sen när den kom.
Så får man ett skratt efter allt pluggande :p


Oj det blev ett långt inlägg :p

Hörs imorgon bitti!

puss puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0