Måndag

hellu!

Idag har ajg en lång och hemsk dag :/ Slutar 4 och sista timmen är musik ohc vi har de i en och en halv timme! usch.

Efter skolan blir det hem och äta ngt sen till sofia och sen blir vi skjutsade av hennes mamam till dansen :)

Efter dansen blir det massa pluggane. Måste träna på spanska glosorna till provet och sen läsa en massa. Igår kom jag bara till sidan 93 så jag har frtf  300 sifor kvar att läsa, det blir ungefär 30 sidor per dag! :O

Jag vaknade lite sent så jag måste sluta nu och göra meg färdig.
Och man vill inte precis gå och skynda sig och sen gå ut i det hemska grtäa vädret! Det varmaste idag kmr bli 11 gradet men det skulle kännas som 9 :/ och nu skuöle det känans som 0! Urk!

Skriver senare!

hare bra! Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0