marknaden

hejhej!

förlåt att jag inte skrev i  morse gjorde min persiska ;)

hänt idag?

Själv har jag bara varit i skolan sen lite marknad som är på vaksalatorg asso min skilan är typ på vaksalatog så vi går dit varje rast, men de är sista dagen idag. jag är på mammas jobb nu men sen när vi ska hem ska vi stanna där för jag vill ha en t-shirt som fanss där för 130 man fick välja vad de skulle stå på, jag ska välja sara eller typ dansare elr ngt (A)

när jag kommer hem ska jag PLUGGA!! har ju spanskaprov imorn, sen måste jag göra engelska oxå, skulle nog plugga ist för att hålla på med msn och så :/

men skriver senare ikvl!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Stephany

jag också :D

2008-10-07 @ 21:57:23
URL: http://steephs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0