Mellis

hejhej!

hur mår ni? själv mår jag bara bra! Förlåt att jag itne har skrivit,det har varit så mkt nu, och sen har datan inte varit ledig så mkt..
nu sitter jag och äter lite seeeeen mellis, mamam kmr lite sent och blev hungrig nu :p Äter yoghurt med Special K red berries. inte min favorit fakttist, Blev sugen på det för några dagar sen så min kära mamma köpte det till mig<3 men nu när ajg smakat är det inte så gott som jag trodde.. :/  Det smakars om sånna där rosor, torkade som man kan ha i en skål fö at det ska lukta gott. Om man titar på dom så kan man iaf tänka sig hur som skulle smaka, så smakar bären enligt mig :p hahaha.

Lite uppdatering.

Onsdag: Skola, stan med agnes<3 sen hem :)

Torsdag(idag): bara skola och lite kompisar och sen hem :) Dagens samtalsämne med melina var rasism. Kul att snacka med henne :) tahha.

Nu ploppa rostmackorna upp ;)

Det kmr bli mkt bättre bloggning, lovar! :D
puss puss, <3

Kommentarer
Postat av: gabbi

tack så mycket för dina fina kommentarer! =) det verkligen värmer! =)



har du bytt blogg? för när jag skulle skriva till dig så kom jag till en blogg utan några inlägg alls.



ska söta du hitta på i helgen ? kram

2008-10-23 @ 18:21:05
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0