onsdag

hejhej!

sry för ett heeeeeeemskt förra inlägg!

Imorse så funkade inte publihsme så jag kunde inte skriva..

iger efter d hemska inlägget kolla jag på Desperate housewives, lika bra som alltid, nästan bättre eftersom detär nya avsnitt :D taha(A)

Idag i skolan var det kulisch :)
jag var helt konstig idag(A)
skrek och snacka sjuukt mkt och skratta och massa skit :p
sånna dagar har man ibland(AA) XD
Men vår biologilärare bög-tomas blev skit arg på mig melinusch dianusch och heddusch som skratta och så hela tiden XD så vi kmr inte få sitta brevid varann :'(

Efter skolan så börja d spöregna, så vi stanna på skolan och så sen så kom min mamma och hämta mej (A)

nu ska jag titta på tv och få mej i ngt, är hungrig(A)

puss puss <3


Agnes, maija & jag, livet ut bejbs<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

sv: haha tack:) nu är hon 5 år gammal!

2008-10-01 @ 18:04:15
URL: http://minilalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0