Onsdag

hejsan hoppas fina läsare! :)

Som ni märker är jag på bra humör idag, lite barslig av mej är jag oxå, så det kmr nog bli en ruuulig dag idag!

Mitt natt har varit suverän! Förutom att jag läste till typ kvart över 11 och sen när aga höll på att somnna börjar min brorsa hålla på i köket med skålar och massa, sen börja han mixerstava ngt! Och alla som har en sån, vet hur högt och hemskt det låter. Sen när han äntligen slutat kmr mamma hem som var ute med ett par kompisar och ba heej! och sen jag ba heej, men stäng dörren!! Sen kunde jag somna :)

Igår vid middagsbordet så snackade jag min syrra och min mamma om musik och bild, asso ämnerna. Och jag tycker dom är så otroligt onödiga, och sen räkna vi ut att om man hade musik i en och en halv timme(som vi har) varje dag eller vecka, tror de var vecka iaf, från när man gick i ettan till nian, så slösar man, en månad! juste en månad på ett onödigt ämne som man hatar och inte kmr ha så mkt användning för! Heeelt onödigt!! usch!
och bilden, de är ett sånt konstigt ämne, liksom man får betyd på om man kan rita bra eller inte, det är liksom, jag kmr inte kunna komma in på linjen jag vill gå på utan ungefär MVG i alla ämnerna(lycka till, jag vet) och då äre som: Sara om du inte kan rita fint så kmr du inte bli det du vill för då har du inte MVG i allt. Man ba: WTF?!? ååh, irriterad jag blir!

Slutsnackat om det, tbx till mitt glada humör!

Min bok som jag läser, Djävulen bär prada, den får jag massa ideer från, typ att jag ville ha voffllor:p och här kmr ett till, dom hade i boken på sina julklappar vitt omslagspapper med vita band, och det ska jag ha! :D Lite tråkigt kan man tycka, men inte jag, det blir skit gulligt,
tänk er vita papper med pärlmors färgat band! Mums:D tahha

Men nu ska jg fixa klart mig ochs en kanske träna lite på engelska(har engelska prov idag, önska mig lycka till!) om jag har tid ;)

Efter skolan ska jag vara med Amanda, sen när jag kmr hem plugg :) men hinenr nog med ett litet inlägg i mellan allt =)


Ha en bra dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0