Söndaaag

hejhej!

förlåt att jag inte skrev mer igår!

Igår var jag med sofia, vi möttes 4 vid skolan och gick efter till willys och köpte godis :) tjockisar vi är:D
Sen gick vi hem till henen snacka med gurra och några till på msn, tog kort och massa mer :D
Efter ett tag så hjälpte vi till hennes mamma att dukta och ta fram saker och massa till kräftskivan. klockan sex så kom deras kompisar, och de var kulikuli:) Sen på kvällen så titta jag och sofia på Harry Potter XD 3:an. Och tv var långt bort från soffan där vi satt så jag såg typ inget om jag inte satt normal och det går ju inte om man heter sara och ska sitta skönt:p så jag såg bara lite och hörde ist för att läsa:p och somnade ett antal ggr XD Sen läste vi lite och snackade och somnade halv två. Sen på morgoenn så läste vi och snacka och sen åt och sen kom min mamma och skjutsade mej till danse. Det var kul som vanligt =)

nu ska jag snacka med anan syster som säger ngt på msn:p

hare bra!!

puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0