Sunday

hejhej!

hur mår ni?:)
Själv mår jag lite sådär. Såg nyss på gossip girl, jag säger bara: OMFG!! Serena har dödat nån:O du skämtar!!! Shiit, *måste lugna ner mig* XD
Annars är jag bara lite småstressad har typ 200 sidor kvar på min bok som ska vara klar på onsdag:/ Ska läsa lite u innan i hennes skor börjar som går på 3:an :) älskar den filmen :)


idag har jag inte gjort ngt speciellt, vaknat, läst, stannat hemma ist för att gå på dansen för det ahde blivit fööör mkt. Vår bil har inget batteri och sladdarna har min pappa men vi ska fixa den idag, men jag skulle ha behövat att åka buss till dansen, och typ inga bussar går på söndagar. Så jag  hade behövt ta bussen hemmifrån 12 sen vänta i stan på andra bussen i 20 min, sen efter dansn behövat vänta i en halvtimme på bussen till stan och sen i stan vänta igen i 20 min och det verkade lite onödigt:p Så jag har bara varit hemma idag =)

nu ska jag läsa lite, tror jag(A)


puss, <3



mitt ansikte är utsuddat för det blev heeelt cp:e :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0